چهار جذابیت بازار چین از نگاه نمایشگاه بین‌المللی واردات – پرشین کالا | اخبار ایران و جهان

به گزارش پرشین کالا به نقل از رادیو بین المللی چین، تجار جهانی شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی واردات تا حد امکان جدیدترین، بهترین و پررقابتترین تولیدات خود را به نمایش گذاشته و با تمام نیرو در تلاش برای وارد شدن به بازار چین هستند. این نمایشگاه چهار جذابیت بازار چین اعم از تقاضای عظیم مصرف ناشی از بروزرسانی مصرف یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون جمعیت، تاسیسات زیربنایی کامل و سامانه نیرومند تدارکات و تأمین، فضای فعالیت بازرگانی که پیوسته در حال بهبود است و منابع نوآوری فراوان بر اثر توسعه کیفی بر پایه نوآوری علمی و فنی را به نمایش گذاشته است. 

نمایشگاه بین المللی واردات از مهمانان پنج قاره استقبال و منافع دنیا را تامین می کند؛ به تقاضای مردم کشورها برای زندگی بهتر پاسخ می دهد و اقدام مهم چین برای گشایش مبتکرانه محسوب می شود. طبق برنامه، ظرف ۱۵ سال آینده مبلغ واردات کالا و خدمات چین به ترتیب از ۳۰ هزار میلیارد و ۱۰ هزار میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. بی شک بازار بازتر و نوآورتر چین فرصت تجاری و سود بیشتری برای جهان فراهم و نیروی محرکه فراوانی بر رشد اقتصاد جهان تزریق خواهد کرد. 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code