طرح محدودیت‌های صادراتی میوه در دستور کار کارگروه تنظیم بازار – پرشین کالا | اخبار ایران و جهان

به گزارش پرشین کالا به نقل از وزارت صمت، در راستای تأمین کالای مورد نیاز بازار داخل و با توجه به افزایش میزان تقاضا در ۲ مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، پیشنهاد ایجاد محدودیت‌های صادراتی برای ایام پرمصرف در کارگروه تنظیم بازار مطرح و با مخالفت‌هایی روبرو شد.

به دنبال پیشنهاد مطروحه و مخالفت‌های صورت گرفته، قول مساعد در جهت حفظ کنترل عرضه بازار در راستای تثبیت قیمت‌ها از سوی وزارت جهاد کشاورزی داده شد.

پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری در کنترل بازار به ویژه ایام پایانی سال و حفظ و ثبات بازار میوه، تأمین کالا به مقدار کافی و با قیمت مناسب برای این ایام، به صورت جدی در دستور کار ستاد قرار گرفت و وزارت متبوع ضمن عرضه مرکبات در ایام پایانی سال، و ایجاد بسترهای جدید عرضه با هدف کاهش قیمت‌ها، طرح ایجاد محدودیت‌های صادراتی تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار کارگروه تنظیم بازار قرار دارد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دسته‌ها