افتخاری بی‌نظیر در تاریخ تبلیغات ایران – پرشین کالا | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی پرشین کالا، آگهی تلویزیونی مایع دستشویی اوه که در آژانس تبلیغاتی پرگار طراحی و ساخته شد، برای نخستین بار در تاریخ تبلیغات ایران وارد بخش نهایی فستیوال تبلیغات نیویورک و نامزد دریافت معتبرترین جایزه جهانی تبلیغات شد.

این آگهی که با عنوان «دست‌ها» در بخش «بهترین تبلیغات محصول و خدمت» برای اولین‌بار به لیست انتخابی جشنواره ۲۰۱۹ «تبلیغات نیویورک» راه پیدا کرد و تا هفته دوم اردیبهشت برای کسب جایزه بزرگ یا جوایز اول تا سوم در کنار کارهایی از بزرگترین برندهای بین‌المللی به رقابت می‌پردازد.

سال گذشته نیز کورپوریت ویدئوی پاکشو در جشنواره «فیلم‌های شرکتی نیویورک» در دو بخش جایزه دریافت کرد، اما این اولین‌بار است که یک تیزر از ایران به لیست انتخابی جشنواره تبلیغات نیویورک راه پیدا می‌کند.

سال ۲۰۱۸ آگهی‌های کوکاکولا، آدیداس، تاید، گوگل و … توسط آژانس‌هایی همانند اُگیلوی، لِئوبرنت، دی‌دی‌بی، مک‌کِین و بی‌بی‌دی‌اُ، جوایز جشنواره تبلیغات را به دست آوردند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و پرشین کالا در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code