ارائه خدمات مکان‌محور برای شکستن زنجیره شیوع کرونا ادامه دارد – پرشین کالا | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی پرشین کالا به نقل از ایران‌خودرو، سیدعباس میرحسینی ضمن تاکید بر کاهش تردد غیرضروری و نیاز به تلاش ملی و مشارکت همه مردم و نهادها جهت مبارزه با ویروس کرونا، از هموطنان خواست درخواست خدمات غیرحضوری خود را از طریق اپلیکیشن ایساکو، وب‌سایت امدادخودروی ایران و یا شماره سراسری مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو ۰۹۶۴۴۰ ثبت و از خدمات متنوع خودرویی در محل، بهره‌مند شوند.

مدیرعامل امداد خودروی ایران در ادامه به هوشمندسازی زیرساخت‌های مناسب امدادرسانی و امکان ارایه خدمات مکان محور خودرویی در منزل مشتریان اشاره کرد و گفت: راه اندازی خودرو در محل و انجام تعمیرات سبک و نیمه سنگین تعمیرگاهی از جمله خدماتی است که این روزها می‌تواند به قطع زنجیره انتقال ویروس و شکست سریع‌تر این بیماری کمک کند.

میرحسینی افزود: خدمات مکان محور و شبانه‌روزی امداد خودرو ایران شامل تعمیرات سبک و نیمه‌سنگین همچون سرویس در محل، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس، امدادسوییچ، امدادسریع، تعویض شیشه، تعویض تسمه تایم و… با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است و مشتریان براساس نیاز خودروی خود می‌توانند در محل و زمان مورد نظرشان این خدمات را دریافت کنند.

مدیرعامل امدادخودروی ایران از انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو درب منزل توسط خدمت «سرویس در محل» برطرف کردن مشکلات جزیی خودرو در زمان کوتاه توسط «امدادسریع» و همچنین انجام برخی تعمیرات نیمه‌سنگین همچون تعویض قطعات رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و … توسط «امدادپلاس» خبر داد.

گفتنی است، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) از آغاز شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال گذشته، با تکیه بر زیرساخت‌های موجود، خدمات مکان‌محور خود را بیش از پیش گسترش داد و هموطنان را تشویق به ماندن در خانه و بهره‌مندی از این خدمات کرد و خوشبختانه این خدمات با استقبال بالای مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو همچنان در حال ارائه است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code